ثبت آگهی رایگان و 99 نکته در مورد سایت تبلیغات رایگان

ثبت آگهی رایگان و 99 نکته در مورد سایت تبلیغات رایگان

ثبت آگهی رایگان و 99 نکته در مورد سایت تبلیغات رایگان

ثبت آگهی رایگان – مقدمه:
در دوران تبلیغات آنلاین زندگی می‌کنیم، جایی که نقاط، فرصت‌هایی را برای نقاشی می‌سازند و داستانی جذاب آغاز می‌شود. داستانی که از آن صحبت می‌کنیم حول دو مقوله می‌چرخد: سایت تبلیغات رایگان و وبسایت‌های تبلیغات پولی. این غول‌های دیجیتال برای جلب توجه مخاطبان به رقابت می‌پردازند و مسیرهای متمایزی را برای موفقیت ارائه می‌دهند.
اکنون در این سفر هیجان انگیز به ما بپیوندید تا در پیچ و خم دنیای آنها پیمایش کنیم، اسرار آنها را بیابیم و در نهایت به سوالاتی که پیش می‌آیند پاسخ دهیم :

حال سوال این است کدام یک بهتر است؟ آگهی رایگان یا آگهی پولی.
برای دانستن پاسخ غافلگیرکننده این سوال، بیایید تا در این دریای مواج شیرجه بزنیم.

وب سایت آگهی رایگان چیست؟

وب‌سایت طبقه‌بندی شده موضوعی رایگان یا همان سایت تبلیغات رایگان یا سایت آگهی رایگان، پلتفرم آنلاینی است که افراد و کسب و کارها می‌توانند بدون هیچ هزینه‌ای برای محصولات، خدمات، مشاغل و سایر پیشنهادات مختلف، آگهی رایگان ارسال کنند.

این وب‌سایت‌ها به کاربران اجازه می‌دهند آگهی‌های خود را در دسته‌های خاصی مانند املاک، وسایل نقلیه، مشاغل، لوازم الکترونیکی، حیوانات خانگی، مایحتاج روزمره و غیره ایجاد و منتشر کنند.

وب‌سایت‌های رایگان (سایت تبلیغات رایگان) به عنوان یک بازار مجازی عمل می‌کنند و فروشندگان و خریداران را بدون نیاز به واسطه یا کارمزد به هم متصل می‌کنند.
آنها بستری مناسب و در دسترس را برای افراد فراهم می‌کنند تا کالاها یا خدمات خود را تبلیغ کنند و به مخاطبان گسترده‌ای دست یابند.

کاربران معمولاً می‌توانند جزئیاتی مانند توضیحات، قیمت، اطلاعات تماس و گاهی اوقات تصاویر یا ویدیوها را برای بهبود تبلیغات خود درج کنند. این وب‌سایت‌ها عموماً با ویژگی‌های جستجو و فیلتر طراحی می‌شوند و به کاربران اجازه می‌دهند آگهی‌های طبقه بندی و فهرست‌شده را بر اساس نیازها و ترجیحات خاص خود مرور کنند.

علاقه‌مندان می‌توانند مستقیماً از طریق تلفن، ایمیل یا سایر روش‌های مشخص شده در آگهی، با آگهی‌دهنده‌ها تماس بگیرند تا معامله را نهایی کنند. در زیر به نمونه‌هایی از وب سایت‌های رایگان محبوب خارجی و داخلی اشاره می‌کنیم:

 

وبسایت‌های آگهی رایگان خارجی:

classifiedads.com
findermaster.com
adpost.com
oodle.com
Free Seo Backlink.com
Gumtree.com
LetGo.com
Hoobly.com
locanto.ae

وبسایت‌های ثبت آگهی رایگان ایرانی:

بیزی‌تاپ
دیوار
شیپور
آگهی چی
نیازپرداز
گوگل آگهی
نیازمندیها
ایران آگهی
قو ایران
حجره
100نما
شغلتون
شهر24
رایگان بفروش
نماکالا
نت موج
آگهی90
بیلبورد
ایران امیر
ایستگاه

 

مزایای استفاده از وب سایت درج آگهی رایگان برای خرید و فروش محصولات یا خدمات

وب‌سایت‌های ثبت آگهی رایگان مانند بیزی تاپ ، بستری را برای افراد و کسب‌وکارها فراهم می‌کند تا محصولات یا خدمات را به صورت آنلاین بدون هیچ هزینه‌ای در وبسایت خرید و فروش کنند.
استفاده از وب سایت درج آگهی رایگان برای خرید و فروش محصولات یا خدمات مزایای متعددی دارد، از جمله:
1- افزایش بازدید: یکی از مزایای کلیدی استفاده از یک وب سایت ارسال آگهی رایگان مانند بیزی تاپ افزایش بازدید است. با درج آگهی در یک وب سایت آگهی رایگان، می‌توانید بدون صرف هزینه برای تبلیغات، به مخاطبان زیادی از خریداران یا فروشندگان بالقوه دسترسی پیدا کنید.
2- مقرون به صرفه بودن: یکی دیگر از مزایای استفاده از وب سایت آگهی رایگان این است که مقرون به صرفه است. برخلاف سایر بازارهای آنلاین، هنگام استفاده از یک وب‌سایت آگهی رایگان، هیچ کارمزد یا کمیسیونی برای پرداخت وجود ندارد. این بدان معنی است که شما می‌توانید پول بیشتری را که از فروش خود به دست می‌آورید نگه دارید.
3- استفاده آسان: استفاده از وب‌سایت‌های ارسال آگهی رایگان معمولاً بسیار آسان است. برای ارسال آگهی به هیچ دانش فنی یا تجربه‌ای نیاز ندارید و این روند معمولاً بسیار ساده است. این امر خرید یا فروش محصولات یا خدمات آنلاین را برای هر کسی آسان می‌کند.
4- سریع و راحت: استفاده از یک وب‌سایت آگهی رایگان مانند بیزی تاپ سریع و راحت است. شما می‌توانید تنها در چند دقیقه آگهی ارسال کنید و خریداران یا فروشندگان بالقوه می‌توانند مستقیماً از طریق وب‌سایت با شما تماس بگیرند. این بدان معناست که شما می‌توانید محصولات یا خدمات را به صورت آنلاین بدون نیاز به ترک خانه یا محل کار خود بخرید یا بفروشید.
5- طیف گسترده‌ای از دسته‌ها: وب‌سایت‌های آگهی رایگان معمولاً طیف گسترده‌ای از دسته بندی‌ها را برای انتخاب ارائه می‌دهند. این کار پیدا کردن دسته بندی مناسب برای تبلیغ شما را آسان می‌کند و تضمین می‌کند که تبلیغ شما توسط مخاطبان مناسب دیده شود.
6- توانایی مذاکره: هنگامی که از یک وب‌سایت اگهی رایگان استفاده می‌کنید، می‌توانید مستقیماً با خریداران یا فروشندگان بالقوه مذاکره کنید. این می‌تواند به ویژه در صورتی مفید باشد که کالایی با ارزش بالا می‌فروشید و می‌خواهید مطمئن شوید که بهترین قیمت را دریافت می‌کنید. در نتیجه، استفاده از یک وب‌سایت آگهی رایگان مانند بیزی تاپ یک راه مقرون به صرفه، آسان و راحت برای خرید یا فروش محصولات یا خدمات آنلاین است.

اگر به دنبال مشتری بیشتری هستی، می‌تونی کسب و کارت رو در بیزی تاپ ثبت کنی.
همین الان کسب و کارت رو ثبت کن تا از مزایای اگهی رایگان بهره‌مند بشی و فروش بیشتری رو تجربه کنی.

برای ثبت آگهی اینجا کلیک کن

 

چرا باید از وب‌سایت آگهی رایگان استفاده کنیم؟

مخاطبان گسترده: وب‌سایت آگهی رایگان مخاطبان زیادی را جذب می‌کند و شانس دستیابی به مشتریان یا خریداران بالقوه را افزایش می‌دهند.
فرصت‌های شبکه‌سازی: با ثبت آگهی رایگان در این گونه وبسایتها افراد بیشتری از هم صنفهای‌تان شما را میبینند و این میتواند به ارتباط گیری آنها با شما و در نتیجه شبکه سازی منجر شود.
مزایای سئو: وب‌سایت‌های آگهی رایگان معمولاً برای موتورهای جستجو بهینه‌سازی شده‌اند، به این معنی که تبلیغات شما شانس بیشتری برای نمایش در نتایج جستجو دارند و به‌طور بالقوه ترافیک بیشتری را به فهرست‌های شما هدایت می‌کنند.
محل آزمایش: این وب‌سایت‌های رایگان بستری عالی برای آزمایش محصولات، خدمات یا ایده‌های تجاری جدید بدون سرمایه گذاری هنگفت در تبلیغات فراهم می‌کنند.
انعطاف‌پذیری: شما این قابلیت را دارید که تبلیغات خود را در صورت نیاز ویرایش، به‌روزرسانی یا حذف کنید، که به شما امکان می‌دهد رویکرد بازاریابی خود را اصلاح کنید یا بر اساس بازخورد مشتری تغییراتی ایجاد کنید.

معایب احتمالی وب‌سایت (های) تبلیغات رایگان (ثبت آگهی رایگان)

در انجام هیچ کاری نمی توان مدعی بود که کار بدون عیب و نقص و به صورت کامل انجام میشود. در هر کاری ممکن است معایبی وجود داشته باشد. وبسایتهای آگهی هم از این قاعده مستثنی نیستند. در زیر تعدادی معایب برای وبسایتهای تبلیغات رایگان شمرده شده که البته وجودشان حتمی نیست.

راستی‌آزمایی محدود: وب‌سایت‌های آگهی رایگان اغلب فرآیندهای تأیید محدودی دارند یا اصلاً فیلتری برای فروشندگان یا تبلیغ‌کنندگان ندارند. این می‌تواند منجر به خطر بیشتر کلاهبرداری، لیست‌های تقلبی یا اطلاعات گمراه کننده شود که البته این موارد بسیار محدود هستند و باید مخاطبان در این زمینه هوشیاری لازم را به خرج دهند.
عدم کنترل کیفیت: از آنجایی که در وب‌سایت‌های آگهی رایگان هیچ یا حداقل تعدیلی وجود ندارد، کیفیت فهرست‌ها می‌تواند به طور قابل توجهی متفاوت باشد. ممکن است با تبلیغات ضعیف، مبهم، لیست‌های نامربوط یا پست‌های تکراری مواجه شوید.
افزایش هرزنامه و تبلیغات ناخواسته: این وب‌سایت‌ها اغلب اهداف جذابی برای ارسال کنندگان هرزنامه و تبلیغ کنندگانی هستند که محصولات یا خدمات نامربوط یا با کیفیت پایین را تبلیغ می‌کنند. این می‌تواند منجر به یک تجربه مرور درهم و برهم شود و یافتن لیست‎های واقعی را دشوارتر کند.
قرار گرفتن در معرض و دسترسی محدود: در حالی که وب‌سایت‌های آگهی رایگان ممکن است پایگاه کاربری زیادی داشته باشند، ممکن است سطح دسترسی مشابهی به پلت‌فرم‌های پولی ارائه ندهند. فهرست‌های شما ممکن است به تعداد خریداران بالقوه یا طرف‌های علاقه‎مندی که می‌خواهید نرسد.
اطلاعات قدیمی: به دلیل عدم به روز رسانی یا نگهداری منظم، وب‌سایت‌های رایگان ممکن است حاوی لیست‌های منقضی باشند. این می‌تواند زمان و تلاش شما را هنگام مرور یا جستجوی موارد یا خدمات خاص هدر دهد.
محدودیت‌های درج آگهی: این وب‌سایت‌ها اغلب محدودیت‌هایی برای قرار دادن آگهی یا تعداد فهرست‌هایی که می‌توانید ارسال کنید، دارند. اگر نیاز به تبلیغ چند محصول یا خدمات به طور همزمان دارید یا نیاز به قرار دادن تبلیغات برجسته دارید، این می‌تواند ناخوشایند باشد.
بازار رقابتی و شلوغ: به عنوان یک قاعده کلی، وب‌سایت‌های رایگان به دلیل ماهیت بدون هزینه، تعداد زیادی از فروشندگان و تبلیغ کنندگان را جذب می‌کنند. این می‌تواند منجر به افزایش رقابت و شلوغی بازار شود و برجسته شدن و جلب توجه کردن را سخت‎تر کند.

وبسایت‌های ثبت آگهی رایگان در مقابل وب‌سایت‌های آگهی پولی – عواملی که در هنگام انتخاب باید در نظر بگیرید

هنگام انتخاب بین وب‌سایت‌های رایگان و پولی، عوامل مختلفی وجود دارد که باید در نظر گرفته شوند. در اینجا به چند مورد مهم اشاره می‌کنیم:

بودجه و مقرون به صرفه بودن

قبل از ورود به دنیای جذاب آگهی رایگان، مهم است که تصمیم بگیرید چقدر می‌توانید برای تبلیغات هزینه کنید. اگر پول زیادی ندارید، استفاده از یک وب‌سایت رایگان ممکن است انتخاب بهتری باشد. اما اگر پول کافی برای پرداخت هزینه تبلیغات داشته باشید، می‌تواند مزایای بیشتری به شما بدهد.

مخاطب هدف و دسترسی مطلوب

در مرحله بعد، جمعیت شناسی و علایق مخاطبان هدف خود را در نظر بگیرید. تحقیق کنید که کدام وب‌سایت‌های رایگان کاربرانی را جذب می‌کنند که به احتمال زیاد به محصولات یا خدمات شما علاقه مند هستند. وب‌سایت‌های پولی اغلب گزینه‌های هدف گیری پیشرفته تری برای دستیابی به مخاطبان خاص دارند.

دسترسی و بازدید

وب‌سایت‌های پولی محبوب معمولاً پایگاه کاربر بزرگ‌تری دارند، به این معنی که تبلیغ شما ممکن است مخاطبان بیشتری را جذب کند. وب‌سایت‌های رایگان ممکن است دسترسی محدودی داشته باشند، اما برخی از پلتفرم‌های خاص اگر مخاطبان هدف شما را جذب کنند، همچنان می‌توانند مؤثر باشند.

قرار دادن تبلیغات و سفارشی سازی

گزینه‌های موجود برای قرار دادن آگهی و سفارشی سازی را ارزیابی کنید. وب‌سایت‌های پولی اغلب انعطاف پذیری و کنترل بیشتری بر ظاهر و موقعیت تبلیغات شما ارائه می‌دهند. این می‌تواند به شما کمک کند تا تبلیغات جذاب‌تر و از نظر بصری جذاب‌تری ایجاد کنید.

نیاز به پشتیبانی و کمک مشتری

مشخص کنید که آیا وب‌سایت طبقه‌بندی‌شده ویژگی‌های اضافی یا پشتیبانی ارائه می‌دهد که می‌تواند تلاش‌های تبلیغاتی شما را افزایش دهد. پلتفرم‌های پولی ممکن است تجزیه و تحلیل، ردیابی عملکرد تبلیغات و پشتیبانی مشتری را ارائه دهند که می‌تواند برای بهینه سازی کمپین‌های شما ارزشمند باشد.
رقابت
پلتفرم‌های رایگان معمولاً دارای حجم بیشتری از تبلیغات هستند و این امر باعث می‌شود تبلیغ شما به‌خوبی برجسته نشود. در حالی که وب‌سایت‌های پولی ممکن است تبلیغات کمتری داشته باشند و گزینه‌های قرار دادن ممتاز را ارائه دهند، اما دید تبلیغ شما را افزایش می‌دهند.
بازگشت سرمایه
در نهایت، ارزش آن را دارد که در مورد بازگشت سرمایه بالقوه فکر کنید. هزینه تبلیغات را در هر دو پلتفرم رایگان و پولی محاسبه کنید و آن را با مزایای بالقوه از نظر دسترسی، هدف گذاری و نرخ تبدیل بسنجید. تعیین کنید که کدام گزینه احتمالاً بهترین بازگشت سرمایه را برای اهداف تبلیغاتی خاص شما ارائه می‌دهد.

چند راه حل تبلیغاتی رایگان برای انواع کسب و کار

وقتی در یک کسب و کار کوچک باارتباط با متخصصان دیگر و شبکه‌سازی، فرصتی عالی برای ملاقات با مصرف‌کنندگان بالقوه در مکانی است که مشتاق بحث در مورد تجارت شما هستند. موضوعات مهم رویدادهای شبکه تضمین می‌کند که شما با سرنخ‌های واجد شرایط مواجه می‌شوید. برای مثال، رویداد «بهترین وبسایت ثبت آگهی رایگان» عمدتاً با شرکت‌کنندگانی که به فناوری و استارت‌آپ‌ها و تبلیغات علاقه‌مند هستند، پر می‌شود.

بودجه محدود کار می‌کنید، واقعاً این امکان وجود ندارد که برای یک تبلیغ تلویزیونی 2 دقیقه‌ای چند میلیارد تومان بپزدازید.
خوشبختانه علاوه بر ثبت آگهی رایگان راه‌های زیادی برای تبلیغات رایگان آنلاین وجود دارد. وقتی بودجه شما کاملاً سربسته به شما میگوید که امکان تبلیغ پولی را ندارید، این مسئله در ابتدا می‌تواند کمی نگران کننده باشد. اما نگران نباشید. ما چند روش رایگان و ارزان برای تبلیغ کسب و کار محلی شما گردآوری کرده ایم:
چگونه یک کسب و کار محلی را تبلیغ کنیم
همانگونه که می‌دانید گوگل منبعی است که میتواند روزانه میلیونها نفر را روانه وبسایت شما کند و این خبر خوبی است. میخواهم بگویم میتوانیم در گوگل به صورت رایگان تبلیغ کنیم.

1. از Google My Business برای بهینه سازی جستجوی محلی استفاده کنید.

همانطور که در بالا ذکر شد، می‌توانید یک صفحه رایگان در «Google برای کسب‌وکار من» ایجاد کنید که به شما کمک می‌کند در نتایج جستجو رتبه بالاتر یا اول را کسب کنید. در اینجا نحوه کار آن آمده است.
1. حساب Google My Business خود را ایجاد کنید.

ابتدا باید یک حساب جیمیل برای کسب و کار خود ایجاد کنید. سپس می‌خواهید با آن حساب در «Google برای کسب‌وکار من» ثبت‌نام کنید.

ابتدا گوگل از شما می‌خواهد که نام کسب و کار خود را وارد کنید. سپس، از شما خواسته می‌شود که یک “آدرس” را انتخاب کنید. در این فرم، مسافت پیموده شده و منطقه ای که مخاطبان هدف شما در آن زندگی می‌کنند را یادداشت کنید.
2. صفحه کسب و کار خود را بهینه کنید.
پس از تکمیل فرآیند راه‌اندازی، می‌توانید نمایه خود را پر کنید. همانطور که این کار را انجام می‌دهید، در حالت ایده آل می‌خواهید تمام اطلاعات درخواستی گوگل را برای بهترین بهینه سازی جستجو پر کنید.
چند چیز کلیدی که برای اینکار نیاز دارید عبارتند از:
نشانی شما
شماره تلفن، آدرس ایمیل و سایر اطلاعات تماس.
وبسایت شما
ساعات عملکرد
عکس‌های کسب و کار و محصولات شما
شرح مفصلی در مورد آنچه کسب و کار شما ارائه می‌دهد
اطلاعات قیمت یا منو
سالی که شرکت شما افتتاح شده
سایر ویژگی‌های تجاری مانند “وای فای رایگان”.
موارد بالا مواردی هستند که افراد محلی ممکن است به طور خاص آنها را جستجو کنند. به عنوان مثال، اگر شخصی به دنبال «رستوران مکزیکی ارزان بعد از ساعت 8 شب باز است» جستجو کند، Google جزئیات را در نمایه کسب‌وکار بررسی می‌کند و اگر رستوران شما در بررسی‌های گوگل عالی به نظر برسد، شما را در نتایج جستجو نمایش می‌دهد.

3. صفحه کسب و کار خود را تأیید و نظارت کنید.
هنگامی که نمایه «Google برای کسب‌وکار من» خود را ایجاد کردید، حتماً فهرست خود را تأیید کنید تا Google بداند که یک تجارت واقعی و قانونی است. چند راه برای انجام این کار وجود دارد از جمله ایمیل، کارت پستال و تأیید تلفن.
همچنین می‌توانید برنامه GMB (گوگل موبابل بیزینس) را دانلود کنید تا عملکرد کسب‌وکارتان را در گوشی هوشمند نظارت کنید. این پست شما را در فرآیندهای مختلف تأیید راهنمایی می‌کند.
برای به دست آوردن نتیجه، مجبور نیستید بودجه خود را کاهش دهید
اجازه ندهید بودجه تبلیغاتی شما تعیین کند که کسب و کار شما به چند نفر دسترسی دارد. از همین امروز شروع به تنظیم برنامه تبلیغاتی خود کنید.

اهمیت ثبت کسب و کار در Google My Business
تقاضاهای بسیار زیادی برای کسب و کارهایی وجود دارد که توجه مشتریان بالقوه را با به اشتراک گذاری اطلاعات ارزشمند آنلاین جلب کنند. برای کسب و کاری که به طور پیوسته در حال حرکت رو به جلو در مسیر آنلاین شدن است، ضروری است که از مهارت‌های دیجیتال مارکتینگ به طور کامل استفاده کنند.
در حال حاضر، راه‌های زیادی برای تبلیغ رایگان کسب‌وکار شما وجود دارد، چه کسب و کارتان نوپا باشد چه سالها از ایجاد آن گذشته باشد که یکی از آنها Google My Business است.
دلایل ثبت نام در Google My Business
Google My Business یک برنامه رایگان برای استفاده است که به شما امکان می‌دهد حضور آنلاین کسب و کار خود را تقویت کنید. این ابزار به شرکت‌های کوچک و متوسط در طراحی و مدیریت فهرست‌های Google خود کمک می‌کند. در زیر چند دلیل کلیدی برای ثبت کسب و کارتان در GoogleMyBusiness آمده است:

ثبت نام رایگان است: ثبت نام کردن در Google My Business نوعی تبلیغات رایگان در گوگل است. با این حال، بر اساس تجربه من، زمان بر است و نیاز به تلاش زیادی دارد. همچنین، GMB نتایج و نمایش را سریعتر از سایر استراتژی‌های تبلیغاتی ارائه می‌دهد.
افزایش بازدید: ثبت کردن کسب و کارتان در Google My Business بهترین راه برای نزدیک‌تر کردن کسب‌وکارتان به مخاطبان زیاد است. موتور جستجو کشف جزئیات کسب و کار مانند ساعات کاری، اطلاعات تماس و مسیرها را برای مخاطبان هدف شما بسیار آسان می‌کند.

علاوه بر این، این نرم افزار شانس بازدید مشتریان بالقوه از فروشگاه شما را نیز افزایش می‌دهد. پس از ایندکس شدن کسب و کار شما در گوگل، مشتریانی که از Google Maps استفاده می‌کنند به راحتی می‌توانند محل کسب و کار شما را پیدا کنند.
بهبود اعتبار: تنها چیزی که در ابتدای کار شما را در اداره کردن یک کسب و کار کوچک مضطرب می‌کند، فقدان اعتبار است. از آنجایی که یک صاحب کسب و کار تلاش می‌کند تا در بازی باقی بماند، ایجاد اعتماد در چشم مشتری بسیار مهم می‌شود. با قابلیت اطمینان باورنکردنی که مشتریان در Google دارند، شرکت کوچک شما به احتمال زیاد از Google My Business سود می‌برد.
دریافت اطلاعات بینش از مشتری: برای راه اندازی یک کسب و کار موفق، باید بینشی در مورد اینکه مشتریان چگونه صفحه Google My Business شما را پیدا می‌کنند به دست آورید. این داده‌های ارزشمند در بخش «اطلاعات آماری» برای اطلاع از اقدامات انجام شده توسط مشتری در فهرست شما موجود است.
تعامل با مشتریان را افزایش می‌دهد: به عنوان یک کسب و کار رو به رشد، شما نباید دستپاچه شوید. باید به مشتریان خود این امکان را بدهید تا مستقیماً از طریق تلفن هوشمند خود در مورد تجارت شما تعامل داشته باشند. راه‌های ساده‌تری برای ارتباط با مشتریان نگران شما وجود دارد، از جمله پاسخ دادن به نظرات/سوال‌ها/تماس‌ها یا آپلود محتوای مرتبط.

2. در رویدادهای مربوط به کسب و کارتان شرکت کنید.

ارتباط با متخصصان دیگر و شبکه‌سازی، فرصتی عالی برای ملاقات با مصرف‌کنندگان بالقوه در مکانی است که مشتاق بحث در مورد تجارت شما هستند. موضوعات مهم رویدادهای شبکه تضمین می‌کند که شما با سرنخ‌های واجد شرایط مواجه می‌شوید. برای مثال، رویداد «بهترین وبسایت ثبت آگهی رایگان» عمدتاً با شرکت‌کنندگانی که به فناوری و استارت‌آپ‌ها و تبلیغات علاقه‌مند هستند، پر می‌شود.

3. در یک انجمن یا رویداد صنعتی صحبت کنید.
صحبت کردن در یک رویداد در مورد یک موضوع مرتبط با صنعت شما راه دیگری برای نشان دادن تخصص شماست. ارائه یک سخنرانی قابل تامل و قدرتمند توجه دیگران را به سمت شما جلب می‌کند و می‌تواند آگاهی از برند شما را افزایش دهد.

4. به مخاطبان محلی تخفیف ارائه دهید.

یکی از راه‌های ایجاد وفاداری و رفاقت در بین مخاطبان، ارائه تخفیف فقط به افراد محلی است. این قبیل پیشنهادات انحصاری این تصور را ایجاد می‌کند که مخاطبان محلی برای شما اهمیتی فراتر از دیگران دارند.

البته لازم نیست تخفیف ارائه شده خیلی زیاد باشد، فقط نشانه قدردانی شما از حمایت مستمر مخاطبان محلی از کسب و کارتان است. این حرکت محبت آمیز آنها را تشویق به بازگشت می‌کند و تجارب تجاری بهتری را برای شما به ارمغان می‌آورد.

5. به صورت میدانی هم فعال باشید.

مشابه پیشنهاد شبکه سازی در رویدادهای تخصصی، از رویدادهای عمومی محلی در منطقه خود، حتی رویدادهای غیر مرتبط با صنعت، مطلع باشید. از جمع آوری کمک‌های مالی و رویدادهای خیریه گرفته تا ورزش‌های محلی و جلسات اجتماعی – این فرصتی است برای ایجاد ارتباط واقعی با افراد جامعه و ایجاد رابطه. شما هرگز نمی‌دانید که این ارتباطات شما را به کجا خواهند برد. چیزی را انتخاب کنید که متناسب با علایق شما باشد تا سرگرم کننده‌تر شود. فعال بودن در جامعه پیدا کردن شما را برای مشتریان بالقوه آسان‌تر می‌کند و باعث می‌شود مشتریان به کسب و کار شما چهره نشان دهند.

6. با مشاغل محلی مکمل شریک شوید.

این استراتژی مستلزم کمی تحقیق و کار قانونی است، اما آشنایی با سایر صاحبان مشاغل محلی و آنچه که آنها در آن تخصص دارند می‌تواند بسیار ارزشمند باشد اگر از ارتباطات خود به درستی استفاده کنید.

نیاز است به کسب و کارهایی که مکمل کسب و کار شما هستند توجه زیادی داشته باشید. فرض کنید شما صاحب یک باشگاه محلی یوگا یا تناسب اندام هستید. می‌توانید با یک برند ورزشی در منطقه خود شریک شوید، مسابقه‌ای را برگزار کنید و در آن به صورت مشترک هدایایی را به برندگان اهدا کنید.

 

7. بروشور تهیه و منتشر کنید.

قرار دادن بروشورها یا آگهی‌ها در کتابخانه‌های محلی، کافی‌شاپ‌ها و کسب‌وکارها روشی منحصربه‌فرد برای بازاریابی در مکان‌های آفلاین است که مردم بخش زیادی از وقت خود را در آن سپری می‌کنند.
می‌توانید بروشورهای رایگان را در پاورپوینت یا Canva ایجاد کنید. بسته به صنعت شما، ممکن است به شما کمک کند تا به یک مشتری ایده آل برسید: برای مثال، اگر یک فیزیوتراپیست هستید، شاید می‌توانید بروشورهایی را به باشگاه‌های ورزشی محلی یا بیمارستان‌های اطراف بدهید.

 

8. تبلیغات در شبکه‌های مجازی را فراموش نکنید

این روزها شبکه‌های مجازی و پیام رسانها همانند ثبت آگهی رایگان در وبسایتهای مربوطه قابلیت تبلیغات هدفمند بالایی دارند. علاوه بر اینکه می‌توانید برای نوع خاصی از مصرف‌کننده بر اساس علایق یا شرح شغل تبلیغ کنید، می‌توانید افرادی را که با آن معیارها مطابقت دارند در یک مکان خاص هدف قرار دهید.

پست‌های مهمان برای وبلاگ‌های دیگر بنویسید.
چند مزیت عمده برای پست مهمان برای یک وبلاگ با سابقه وجود دارد. شما می‌توانید از ارتباط با مخاطبان آن وبلاگ بهره مند شوید و همچنین می‌توانید خود را به عنوان یک رهبر فکری در صنعت خود معرفی کنید.
از آنجایی که پست مهمان در یک وبلاگ پرطرفدار به شما امکان می‌دهد به یک مخاطب معتبر و اعتبار دامنه بالایی دسترسی داشته باشید، این عمل گاهی اوقات می‌تواند مفیدتر از پست کردن در وبلاگ خودتان باشد. علاوه بر این، می‌توانید از مقاله خود به وب‌سایت خود پیوند دهید، و به شما یک پیوند ورودی می‌دهد که اعتبار دامنه شما را افزایش می‌دهد و می‌تواند رتبه وب‌سایت خود را در موتورهای جستجو افزایش دهد.

در بحث ها و انجمن‌های خاص صنعت فعال بمانید.
آیا می‌خواهید تبلیغات رایگان انجام داده و خود را به عنوان یک متخصص در این زمینه معرفی کنید؟ اگر چنین است، انجمن ها و موضوعات مربوط به صنعت می‌توانند برای شما مناسب باشند. بسیاری از سازمان‌های صنعتی، انجمن‌ها یا وبلاگ‌هایی آنلاین خواهند داشت که به شما اجازه می‌دهند به سؤالات پاسخ دهید یا مشاوره ارائه دهید.
در لینکدین محتوا منتشر کنید.
لینکدین پلتفرمی برای ارتباط با افراد حرفه‌ای است، به همین دلیل است که مکان بسیار خوبی برای اشتراک گذاری محتوای مرتبط با کسب و کار است. پلت فرم وبلاگ نویسی لینکدین به شما امکان می‌دهد تخصص خود را در صنعت خود نشان دهید.
سایر اعضای لینکدین با پست‌های شما درگیر می‌شوند و آنها را به اشتراک می‌گذارند و تبلیغات رایگان را برای شما انجام می‌دهند. تقریبا نیمی‌ از ترافیک رسانه‎های اجتماعی از لینکدین به سایت‌های شرکت‌های B2B می رسد، اگر هیچ محتوایی را در لینکدین منتشر و تبلیغ نکنید، یک فرصت استثنایی را از دست داده‌اید.
پیشنهاد انجام مصاحبه در پادکست‌های تجاری را بدهید.
برای اینکه بفهمید تیم شما باید کدام پلتفرم‌ها را در اولویت قرار دهد، مهم است که پلتفرم‌های تبلیغاتی خود را متنوع کنید تا کشف کنید که مخاطبان شما در حال حاضر محتوا را در کجا مصرف می‌کنند. ممکن است برخی از مخاطبان شما گوش دادن به پادکست ها را به خواندن مقالات ترجیح دهند. برای دسترسی به این افراد، با چند کسب‌وکار با پادکست‌ها و ایده‌های مصاحبه تماس بگیرید.
وب‌سایت خود را با امضای ایمیل خود تبلیغ کنید.
با تمام ایمیل‌هایی که هر روز ارسال می‌کنید، حیف است که از پتانسیل تبلیغاتی امضای ایمیل خود استفاده نکنید. امضای ایمیل شما همچنین می‌تواند ویژگی غیرمنتظره ای برای تبلیغ فروش، مسابقه، رویداد یا حتی یک پست وبلاگ جدید باشد.

همچنین پیوندی به وب‌سایت کسب و کار خود در پروفایل‌های فیس بوک، توییتر و اینستاگرام خود اضافه کنید.
خبرنامه ایمیل ارسال کنید.

یک خبرنامه ایمیل می‌تواند وسیله‌ای مفید برای تبلیغ محتوا، به اشتراک گذاری اخبار مرتبط با کسب و کار و ایجاد روابط عمیق تر با مشتریان بالقوه و فعلی باشد. ابزارهای رایگان زیادی وجود دارد که به شما در طراحی، ارسال و بهینه سازی خبرنامه کمک می‌کند.

یک خبرنامه ایمیلی می‌تواند مکان مناسبی برای به اشتراک گذاشتن محتوای با کیفیت با مصرف کنندگان بالقوه باشد و برند شما را مفید و آموزنده معرفی کند.
یک جایزه یا مسابقه برای دریافت محصول رایگان انجام دهید.

جایزه محصول یا مسابقه راهی آسان برای تشویق بینندگان جدید برای بررسی و اشتراک در کانال‌های رسانه‌های اجتماعی یا وب‌سایت شما است. به علاوه، توزیع محصولات مارک دار ارزان قیمت مانند تی شرت یا لیوان راه خوبی برای گسترش نام تجاری شما است.

ویدیوهای یوتیوب ایجاد کنید.

یوتیوب بیش از دو میلیارد کاربر فعال دارد که تقریباً نیمی از کاربران اینترنت را تشکیل می‌دهند.
علاوه بر این، در یک مطالعه اخیر Oberlo، از هر 10 نفر 8 نفر گفتند که پس از تماشای ویدیوی یک برند متقاعد شده‌اند که چیزی بخرند، و مردم گزارش دادند که دو برابر بیشتر از هر نوع محتوای دیگری، ویدیوها را با دوستان خود به اشتراک می گذارند.

ایجاد ویدیوهای جذاب، آموزنده و قابل اشتراک در یوتیوب یکی از کارآمدترین راه‌ها برای فروش برند شما است. اگر به درستی انجام شود، ویدیوهای YouTube شما به اندازه کافی بینندگان را سرگرم می‌کند تا محتوای شما را به اشتراک بگذارند و وب‌سایت شما را جستجو کنند.
مشتریان خوشحال را تشویق کنید تا نقدهای آنلاین ارائه دهند.
تبلیغات دهان به دهان هنوز هم یکی از بهترین راه‌ها برای بازاریابی محصول شماست. مصرف کنندگان به نظرات سایر مصرف کنندگان اعتماد دارند، به خصوص زمانی که شواهد عالی زیادی وجود دارد.
اگر مشتری راضی دارید، آنها را تشویق کنید تا درباره تجربه خود در پلتفرم‌های بررسی محبوب مانند Google، Facebook نظری بنویسند. اگر در فیسبوک فعال نیستید حتماً یک صفحه کسب و کار فیس بوک ایجاد کنید.
از مشتریان موجود برای ارجاع استفاده کنید.
همانطور که در بالا ذکر شد، تبلیغات دهان به دهان یک ابزار بازاریابی قدرتمند است. از آنها درخواست کنید شما را به دیگران معرفی کنند. این روش سنتی هنوز هم از خیلی روشهای مدرن دیگر، بهتر جواب می‌دهد.
از شراکت بهره کافی را ببرید.
مشارکت فرصتی برای ارائه خدمات تکمیلی است که شما ارائه نمی‌کنید. به عنوان مثال، یک شرکت طراحی وب و یک آژانس کپی رایتینگ ممکن است تصمیم بگیرند که با هم شریک شوند، بنابراین وقتی مشتری برای صفحات وب خود به محتوای نوشتاری نیاز دارد، شرکت طراحی وب می‌تواند خدمات کپی رایتینگ را از شریک خود ارائه دهد.

این باعث افزایش رضایت مصرف کننده می‌شود و همچنین فرصت‌های تبلیغاتی استثنایی را فراهم می‌کند. هنگامی که مصرف کنندگان شریک شما به خدمات شما نیاز دارند، شریک شما آنها را به سمت شما هدایت می‌کند.
در شبکه‌های اجتماعی پست کنید.
امروزه رسانه‌های اجتماعی برای اکثر استراتژی‌های بازاریابی بسیار مهم هستند. خوشبختانه، بیشتر انواع پلتفرم‌ها و پست‌های رسانه‌های اجتماعی رایگان هستند – حتی برای مشاغل. در حالی که بسیاری از پلتفرم‌های دیگر به شما اجازه تبلیغات نمی‌دهند، همچنان می‌توانید در شبکه‌های اجتماعی بدون هزینه پست یا توییت ارسال کنید، اگر بودجه‌تان کم است.

پلتفرم‌هایی را انتخاب کنید که به بهترین وجه برای مخاطبان شما مناسب است. سپس، لینک‌ها، عکس‌ها، ویدیوها یا پست‌های متنی درباره شرکت، راه‌اندازی محصول یا هر رویداد دیگری که می‌خواهید تبلیغ کنید، پست کنید.

فیسبوک، توییتر و لینکدین مکان‌های مناسبی برای شروع برای اکثر مشاغل هستند. همه آنها راهی برای اشتراک گذاری ویدیو، متن، عکس و پست‌های مبتنی بر پیوند ارائه می‌دهند و پایگاه‌های کاربری بزرگی دارند.
با دنبال کنندگان در پلتفرم‌های اجتماعی درگیر شوید.

فقط پست کردن کافی نیست برای موفقیت‌آمیز بودن تلاش‌های شما در رسانه‌های اجتماعی، باید یک خیابان ارتباطی دو طرفه بین دنبال‌کنندگان و علاقه‌مندان به برندتان ایجاد کنید.

اگر مشتریان روی پست‌های شما نظر می‌دهند، با ارسال نظر پاسخ دهید و نظرات آنها را لایک کنید. نه تنها تعامل را در محتوای شما حفظ می‌کند، بلکه به انسانی کردن برند شما نیز کمک می‌کند.

محتواهای ارزشمندی در قالب کتاب‌های الکترونیکی ارائه دهید.

یکی از ساده ترین راه‌ها برای جذب مشتریان جدید و حفظ مشتریان جدید، ارائه ارزش است. این می‌تواند به صورت حل یک مسئله رایج در زمینه کاری شما یا آسان کردن یک کار پیش پا افتاده یا دشوار با ارائه یک ابزار باشد.
اگر موانع یا نقاط دردسر رایجی در صنعت شما وجود دارد که با ارائه یک ابزار، کتاب الکترونیکی یا محتوای ویدیویی مفید قابل رفع است، آن منابع را با ثبت آگهی رایگان در سایت خود ارائه دهید. این به تثبیت نام تجاری شما به عنوان یک منبع قابل اعتماد کمک می‌کند.
سئو را فراموش نکنید.

یکی از عوامل کلیدی در تبلیغات رایگان این است که مطمئن شوید مشتریان بالقوه می‌توانند واقعاً کسب و کار شما را پیدا کنند. شما می‌توانید بهترین محصولات یا خدمات را داشته باشید، اما اگر در موتورهای جستجو ظاهر نشوید، رشد شما متوقف می‌شود.

در کنار Google My Business، استفاده از استراتژی‌های سئوی رایگان نیز می‌تواند به وب‌سایت شما کمک کند تا در نتایج جستجو بالاتر رود. این تاکتیک ها می‌توانند ساده و آسان برای کار در وبلاگ نویسی، طراحی وب یا سایر فرآیندها باشند.
مشاوره رایگان ارائه دهید.

یکی از موانعی که می‌تواند مشتریان بالقوه را از خرید باز دارد، اعتماد است. ارائه آزمایشی رایگان از محصول یا خدمات یا مشاوره رایگان می‌تواند به شکستن یخ و از بین بردن آن مانع کمک کند.

اگر یک بازدیدکننده از محصول شما با استفاده آزمایشی رایگان استفاده کند و از این تجربه لذت ببرد، احتمالاً به دیگران نیز اطلاع خواهد داد. همانطور که قبلاً اشاره کردیم، تبلیغات دهان به دهان یک روش تبلیغاتی قدرتمند است.
با پلتفرم‌های عکس و ویدیو آزمایش کنید.

در حالی که فیس‌بوک، توییتر و لینکدین می‌توانند پلتفرم‌های خوبی برای شروع باشند، استفاده از پلتفرم‌هایی مانند اینستاگرام یا پینترست یا حتی رسانه‌های اجتماعی داخلی به شما فرصت‌های بیشتری برای نمایش عکس‌های محصول یا پذیرش استراتژی بصری بازاریابی تأثیرگذار می‌دهد.

جدای از گسترش آگاهی با تصاویر رایگان از محصول یا خدمات شما، اکثر پلتفرم‌های اجتماعی، از جمله فیس بوک، ویژگی‌های ویدیویی و داستانی زنده را ارائه می‌دهند که می‌تواند به شما امکان ایجاد تبلیغات ویدیویی مرتبط با محصولات خود را بدهد. به عنوان مثال، ممکن است از امکان لایو و استوری‌های اینستاگرام به عنوان یک خروجی برای انتشار آموزش‌های نحوه استفاده از محصولات خود استفاده کنید.

از آنجایی که این ویدیوها و عکس‌ها در شبکه‌های اجتماعی هستند، می‌توانید با هشتگ کردن آن‌ها، ایجاد کپشن‌های جالب و تشویق طرفداران به واکنش‌هایی مانند «لایک» یا نظرات، قابلیت اشتراک‌گذاری آن‌ها را افزایش دهید.

 

تبلیغات رایگان و انواع روشهای ثبت آگهی

تبلیغات عنصری جدا نشدنی از کسب و کارها می‌باشد تبلیغات درست باعث می‌شود تا افرادی که به دنبال شما هستند شما را پیدا کنند حتی بعضی از کسب و کارها بدون تبلیغات ممکن است با شکست روبرو شوند.

اما انواع تبلیغات هزینه زیادی در بردارد ما در این مقاله به این می‌پردازیم که چگونه یک تبلیغ موفق و بدون هزینه داشته باشیم.
1- سایت آگهی رایگان

اولین پیشنهاد ما در این بخش تبلیغات در سایت‌های آگهی رایگان است. احتمالا به این فکر میکنید که ثبت آگهی رایگان هیچ تاثیری برای شما ندارد اما با قدرت تمام میخواهم بگویم این طرز فکر درست نیست.
وقتی شما محصولی را جستجو می‌کنید موتور جستجو حداقل چند سایت آگهی رایگان را در صفحه اول به شما نشان می‌دهد. و این نشان دهنده قدرت این سایتهاست. چون معمولا این سایتها سئوی بسیار خوبی دارند.
درج اَگهی خرید و فروش کالا و خدمات در اینترنت میتواند تأثیر به شدت زیادی داشته باشد، مشروط بر اینکه که با حوصله، دقت و وسواس هر اَگهی را به ثبت برسانید و برای اینکار زمان بگذارید.
به این نکته هم دقت کنید که همه جزئیات را در صفحه ثبت آگهی تکمیل نمایید و همه مسائل ریز را در مورد کسب و کار یا خدمات یا محصول خود مطرح کنید، چون مشتری با دیدن اطلاعات درست و با کیفیت برای تماس گرفتن با شما تمایل بیشتری پیدا می‌کند.
هرچه آگهی شما با کیفیت تر باشد می‌تواند مشتری‌های بیشتری به سمت شما بکشاند.

2- شبکه‌های اجتماعی

شبکه های اجتماعی میتوانند غوغایی در کسب و کار شما و جذب مشتری و فروشتان رقم ایجاد کنند. اگر از این امکان به درستی استفاده کنید.

شبکه های اجتماعی یک راه قوی برای ارتباط دو طرفه با مخاطبان هستند. با این ابزار میتوانید هم خودتان را بهتر معرفی کنید و هم از نظرات مخاطبان آگاهی بیشتری پیدا کنید.
شبکه‌هایی مثل پینترست، فیسبوک و تویتر و حتی تلگرام و اینستاگرام در سئوی شما تاثیر زیادی دارند.
این فضا (شبکه های اجتماعی) میتوانند نقش مثبتی در سئوی وبسایت شما نیز ایفا کند.

 

3- ویدیو مارکتینگ

نیازی به گفتن نیست که ویدیو مارکتینگ اثرات به مراتب بیشتری از تکست مارکتینگ (تبلیغات متنی) دارد. چون در این فضا شما ترکیبی از صدا و تصویر را دارید و این دو به کمک هم می‌آیند در حافظه بصری طولانی مدت مخاطب قرار گرفته و به این زودی فراموش نمی‌گردند.
از وبسایتهای زیر میتوانید برای به اشتراک گذاری ویدیوی تبلیغاتی خود و ایجاد و ثبت آگهی رایگان ویدیویی استفاده کنید.
1- تماشا به آدرس https://tamasha.com/
2- آپارات به آدرس https://www.aparat.com/
3- ام پی فور به آدرس https://www.mp4.ir/
4- جعبه به آدرس https://jabeh.com/
5- نمایش به آدرس https://www.namayesh.com/
6- میهن ویدیو به آدرس https://mihanvideo.com/
7- نماشا به آدرس https://www.namasha.com/

 

4- وبلاگ ها نویسی

این یک امکان فوق العاده است. یک ابزار کاملا رایگان که میتوانید از آن هم برای معرفی خود استفاده کنید. هم بک لینک ایجاد کنید. هم از سئوی بالای سیستمهای وبلاگ دهی به نحو احسن استفاده کرده و ترافیک زیادی را روانه وبسایت خود نمایید.
نتیجه استفاده از وبلاگ هم چیزی شبیه به استفاده از سایت آگهی رایگان است و اینجا همه چیز در اختیار شماست.

5_ وبسایتهایی با عنوان شبکه اجتماعی سوال و جواب

وبسایتهایی وجود دارند که در دسته بندی های مختلف میتوانید سوالاتی را مطرح کنید و به پاسخ آن برسید.
نقطه مقابل این موضوع مد نظر ماست. شما میتوانید در این وبسایتها به سوالاتی که دیگران مطرح کرده اند پاسخ دهید و خودتان را یک متخصص نشان داده و افراد را به وبسایت خودتان هدایت نمایید.
این کار باعث اعتمادسازی فوق العاده‌ای می‌شود.
دو مورد از این وبسایتها عبارتند از :
1- یک سوال به آدرس https://yeksoal.com/
2- جواب کو به آدرس https://javabkoo.com/

6_ تبادل لینک

در واقع قرار دادن لینک وبسایتهایی که مخاطبان هدف مشترکی با شما دارند اما محصولات یا خدماتشان شبیه به شما نیست. مثالی که در این مورد میتوان زد فروشگاه اینترنتی لباس و فروشگاه اینترنتی عطر و ادکلن است.
هر دو مخاطبان مشترکی میتوانند داشته باشند و به هم دیگر کمک کنند.
یعنی اگر به عنوان مثال شما فروشنده لباس هستید میتوانید لینک وبسایت فروشگاهی عطر و ادکلن را در وبسایت خودتان قرار دهید و بالعکس. این کار به هر دو فروشگاه کمک میکند تا به صورت رایگان مخاطبان جدیدی را جذب نمایند.
این کار در شبکه های اجتماعی و پیام رسانها نیز میتواند انجام شود.

تبادل لینک علاوه بر افزایش بازدید و مخاطب، مزایای دیگری از قبیل ایجاد بک‌لینک رایگان، افزایش سرعت ایندکس توسط موتورهای جستجو و بهبود سئوی سایت را دارد.

 

7_ ایمیل مارکتینگ

زمانی که بازاریابی ایمیلی شناخته شده نبود برای اولین بار گری تورک از شرکت تجهیزات دیجیتال اولین ایمیل گسترده را از طریق شبکه آژانس پروژه های تحقیقات پیشرفته (ARPANET) برای تقریباً ۴۰۰ مشتری ارسال کرد.
او ادعا می کرد که این امر منجر به فروش ۱۳ میلیون دلاری محصولات DEC شده است.
به ارسال ایمیل به منظور جذب مخاطب با اهداف متفاوت از قبیل افزایش فروش محصول یا خدمات، اعتماد ساز و برندینگ، ایمیل مارکتینگ می‌گویند
در چه مواقعی میتوانیم از ایمیل مارکتینگ استفاده کنیم:
1- خوش آمد گویی به مخاطبان جدید
2- ارسال خبرنامه
3- اطلاع رسانی در مورد محصول یا خدمات جدید
4- پیشنهاد ارائه تخفیف
برای اینکار پلتفرم هایی وجود دارند که میتوان به صورت انبوه ایمیل را برای مخاطبان ارسال کرد که معمولاً اکثر این پلتفرمها خدمات رایگان و پولی ارائه میدهند.
سرویسهایی که در زیر نام برده میشوند تعدادی از سرویسهای ارسال ایمیل انبوه هستند که با استفاده صحیح از آنها میتوان برای ثبت آگهی رایگان در ذهن بلند مدت مخاطبان بهره برد.
سرویس‌های خارجی:
• (www.sendinblue.com)
• (mailchimp.com)
• (www.mailerlite.com)
• (www.benchmarkemail.com)
• (www.omnisend.com)
• (www.sender.net)
سرویس‌های ایرانی:
• نجوا
• میل زیلا
• میل چی
• پاکت
• میل تاز
• سندر

 

چرا بیزی تاپ یکی از بهترین سایت های ثبت اگهی رایگان تبلیغاتی است؟

زمانی که صحبت از تبلیغات اینترنتی به میان می‌آید اولین چیزی که ممکن است به ذهن خطور کند هزینه تبلیغات است.
علیرغم اینکه تقریباً همه میدانند یکی از عوامل مهم در موفقیت در جذب مشتری و فروش تبلیغات است، اما گاها به دلیل هزینه تبلیغات از این کار صرف نظر می‌شود.
از آنجایی که برای هر مشکلی میتوان راه حلی یافت، این مسئله هم راه حل خود را دارد.
برای ثبت آگهی بدون پرداخت هزینه میتوان از وبسایتهای ثبت اگهی رایگان مثل بیزی تاپ، شیپور، دیوار و امثال اینها استفاده کرد.
در این مقاله ضمن بررسی مزایای تبلیغات در اینترنت، اهمیت تبلیغات برای مشاغل را بررسی کرده و بهترین سایت تبلیغاتی، برای انتشار اگهی رایگان تبلیغاتی را معرفی خواهیم کرد.

چرا باید در اینترنت به صورت رایگان کسب و کار خودمان را تبلیغ کنیم؟

همانگونه که پیشتر گفته شد یکی از اجزای لاینفک کسب و کارها برای جذب و جلب نظر مشتریان، تبلیغات است. تا تبلیغات وجود نداشته باشد مشتریان از کجا باید بدانند که در این فضای لایتناهی اینترنت و در این دریای مواج چه کسب و کارهایی وجود دارند و در حال فعالیت هستند؟
بنابراین به این نتیجه میرسیم که همانگونه که در فضای حقیقی برای شناساندن کسب و کار به مشتری نیازمند انجام تبلیغات هستیم فضای اینترنت هم از این قاعده مستثنی نیست.
علاوه بر این تبلیغات میتواند به ثبات استفاده مشتری از خدمات و محصولات یک کسب و کار کمک نماید.در ادامه به برخی از مزیتهای تبلیغ اشاره و دلایل برتری بیزی تاپ را نسبت به دیگر رفقا در زمینه آگهی رایگان بیان خواهیم نمود.

تبلیغات چه اثرات، نتایج، و مزایایی برای کسب و کار ما میتواند داشته باشد؟

در این بخش اثرات تبلیغات اینترنتی را با هم مرور میکنیم.

1. ایجاد آگاهی از وجود یک کسب و کار توسط مردم

یکی از اساسی ترین و پایه ای ترین دلایل تبلیغات این است که هر کسب و کاری برای ادامه بقای خود نیاز به فروش دارد. فروش نتیجه وجود مشتری است و جذب مشتری مستلزم شناخت مشتری از یک کسب و کار و آن برند.
در صورتی که تبلیغاتی در باب یک برند انجام نشود به هیچ وجه مردم از وجودش مطلع نخواهند شد و قاعدتاً خریدی هم انجام نخواهد شد.

2. افزایش فروش و درآمد

همانگونه که بیان شد روانه شدن مشتری به سمت کسب و کار باعث فروش خواهد شد. به هر حال از هر تعداد مخاطبی که کسب و کاری را بشناسند درصدی تبدیل به مشتری خواهند شد و این نتیجه تبلیغات صحیح است.

3. نمایش مزیت رقابتی به مشتریان

همه مخاطبان معمولاً برای خرید محصول یا دریافت خدمات در فرایند انتخاب بین چند محصول یا خدمت، موردی را که مزیتی نسبت به دیگری داشته باشد انتخاب می‌کنند و این یک امر بدیهی و طبیعی است.
شما به عنوان یک فروشنده محصول یا ارائه دهنده خدمات برای نمایش مزیتهای رقابتی محصول یا خدماتتان باید از معجزه تبلیغات استفاده نمایید

 

4. جذب مشتریان جدید بدیهی ترین نتیجه تبلیغات با رویکرد ثبت آگهی رایگان

تبلیغات سنتی باشد یا آنلاین، آگهی پولی باشد و یا آگهی رایگان، تفاوتی ندارد. قطعاً زمانی که اطلاع رسانی در یک موضوع خاص انجام می‌شود این اطلاع رسانی به سمع و نظر برخی خواهد رسید و اینجاست که افرادی که موضوع اطلاع رسانی شده برایشان اهمیت دارد آنرا پیگیری کرده و اگر هدف از اطلاع رسانی جذب مشتری جدید باشد قطعاً این اتفاق خواهد افتاد.

5. حفظ مشتریان موجود

انسان موجود فراموشکاری است. در صورتیکه موضوعی در برابر دیدگانش نباشد پس از مدتی آن را فراموش میکند. در صورتیکه تبلیغات به صورت مستمر و پی در پی نباشد ممکن است نام برند از حافظه مخاطبان محو شود.
دلیل اصلی تبلیغات بی وقفه برندهای بزرگ همین است. اگر تبلیغ نکنند بازار را به رقبا واگذار خواهند کرد.

 

6. پیش تبلیغ کالا یا خدمات جدید

احتمالاً دیده اید که گاهاً هنوز محصول یا خدمات جدید یک مجموعه ارائه نشده است ولی تبلیغات وسیعی در مورد آن در سطح شهرها، در رسانه و از طرق مختلف منتشر میشود.
این پیش آگاهی و این پیش تبلیغ در راستای تضمین فروش آن کالا یا خدمات طراحی و اجرا می‌شود.
البته تبلیغات پس از معرفی محصول یا خدمات جدید رایجتر است و این کار نیز در همان راستا و با همان هدف انجام می‌شود.

7. اعتماد سازی

زمانی که شما یک وعده تبلیغاتی به مخاطبان می‌دهید و به آن وعده به نحو احسن عمل می‌کنید اعتمادی که از سوی مخاطب به سمت شما جلب می‌شود به این زودی از بین نخواهد رفت مگر اینکه خود شما به این اعتماد لطمه بزنید.
اگر در تبلیغات از اعتماد دیگران رونمایی کرده و مشتریان راضی را هم نشان
دهید این اعتماد دوچندان خواهد شد.

 

9. کشف فرصتهای جدید در بازار

رشد کسب و کار، حضور در کنار برندهای مختلف و نفوذ به بازارهای جدید از جمله مزایای دیگر تبلیغات است.
حتی با تبلیغات رایگان هم می‌توانید دنیای جذاب رشد کسب و کار، پیشرفت و کشف بازارهای جدید را تجربه نمایید.

10. حفظ حضور در بازار

توجه به این نکته ضروری است که ممکن است حتی برترین برندها نیز بازار خود را از دست بدهند. زیرا روزانه برندهای جدیدی در حال ظهور هستند و به دنبال ایجاد بازار برای خود.
لذا بسیار محتمل است که بخشی از بازار برند شما نیز به این دلیل به خطر بیفتد.
انواع تبلیغات می‌تواند به ثبات حضور شما در بازار فعلی کمک بسیار زیادی نماید.
در این بین ثبت آگهی رایگان در اکثر رسانه های تبلیغ رایگان میتواند در این امر یاری رسان باشد.

در کدام سایت ثبت آگهی رایگان، تبلیغ کنیم؟

امروزه در دنیای وب سایتهای تبلیغاتی زیادی وجود دارند و هر کدام مزایا و معایب خاص خودشان را دارند. در ابتدای همین مقاله تعدادی از وبسایت های آگهی رایگان ایرانی و خارجی را معرفی کردیم که هر کدام حرفی برای گفتن دارند. اما در اینجا میخواهیم به مزایای ثبت آگهی رایگان در وبسایت دایرکتوری تبلیغاتی بیزی تاپ اشاره کنیم.

1- دسته بندی متفاوت و تخصصی متناسب با انواع کسب و کار

بسیاری از وبسایت های تبلیغاتی رایگان برای خرید و فروش کالای دست دوم طراحی شده اند مثل دیوار و شیپور. اما وبسایت بیزی تاپ از این مرتبه یک گارم بالاتر رفته و یک وبسایت تبلیغات رایگان برای ثبت آگهی رایگان در مورد مشاغل و کسب و کارها است.
با این رویکرد که شما میتوانید کسب و کار و برند خودتان را به صورت رایگان در بیزی تاپ تبلیغ نمایید.
ثبت اگهی در بیزی تاپ کاملا رایگان است مگر اینکه بخواهید آن را ویژه کرده و در صفحه اول بیزی تاپ به نمایش بگذارید یا از امکانات بیشتری مثل ثبت آدرس وبسایت و …. استفاده نمایید.
در این وبسایت دسته بندی مشاغل به گونه ای طراحی شده است که مخاطبان به آسانی بتوانند شما را پیدا کنند.
بیزی تاپ مرجعی برای ثبت تبلیغات بیزینس های تاپ است.
بیزی تاپ با کلمه کلیدی “تبلیغ مشاغل” از همان روزهای ابتدایی ایجاد وبسایت در صفحه اول گوگل قرار داشته و در رتبه بالاتر از وبسایت کتاب اول و دیوار و شیپور که این دو حتی در صفحه اول گوگل هم قرار ندارند و تا کنون توانسته این جایگاه را حفظ کند چون سیاست این وبسایت معرفی و تبلیغ مشاغل است و نه خرید و فروش کالای دست دوم.
با این رویکرد هر کس به دنبال پیدا کردن مشاغل خاصی باشد قطعا این وبسایت را خواهد یافت و آگهی ثبت شده شما را خواهد دید و این

2- انتشار اگهی رایگان تبلیغاتی و کم هزینه

با قدرت هرچه تمامتر ادعا میکنیم که ما کم هزینه ترین و ارزان ترین وبسایت درج و ثبت آگهی هستیم.
ثبت آگهی به صورت پیش فرض در بیزی تاپ رایگان است. اما اگر کسب وکار یا برندی بخواهد از امکانات پیشرفته تری مثل ویژه کردن آگهی استفاده کند میتواند مبلغ بسیار ناچیزی برای این کار بپردازد که در برابر هزینه هایی که در وب سایت های دیگر دریافت میشود واقعاً نزدیک به صفر است.

 

3- طراحی مخاطب پسند و بهینه و جایگذاری عالی مطالب

وبسایت بیزی تاپ برای سلیقه مخاطبان طراحی شده و در آن امکان مشاهده آگهی های ویژه در صفحه اول، آموزش ثبت آگهی، مقالات بسیار کاربردی، امکان جستجوی آگهی و مقالات در صفحه اصلی سایت و بسیاری از امکانات دیگر پیش بینی و تعبیه شده است.
همه اینها برای راحتی مخاطب بوده و در راستای یک گشت و گذار خاطره انگیز برای مخاطبان طراحی شده است.
تقسیم بندی مشاغل بر اساس شهر نیز یکی دیگر از قابلیتهای این وبسایت است.

 

4- سئوی بیزی تاپ

یکی از مهمترین عناصر در طراحی وبسایت توجه به سئوی سایت است که این مهم در بیزی تاپ با بهره گیری از متخصصان این امر به خصوص کمک از سیستم هوشمند جت سئو و رفع باگهای احتمالی و سئوی مناسب، تبدیل به بستری قوی برای یافتن مشاغل ثبت شده در این فضا گشته است.

5- امکان انتشار تیزر (ویدیو) در آگهی رایگان

شاید بتوان به جرات اعلام کرد که تنها وبسایتی که برای انتشار تیزر تبلیغاتی در آگهی هیچ هزینه ای دریافت نمی‌کند بیزی تاپ است.
شما میتوانید در آگهی خود از تیزر (ویدیوی) تبلیغاتی و معرفی کسب و کار خود استفاده نمایید و نیازی به پرداخت هیچ هزینه ای برای این کار ندارید.
این فوق العاده ترین امکان بیزی تاپ است. از این امکان نهایت استفاده را ببرید.

 

6- بیزی تاپ پشتیبانی دارد.

بیزی تاپ این افتخار را دارد که در صورت بروز هر گونه مشکل راههای ارتباطی خوبی برای پشتیبانی دارد و هر مخاطبی که در هنگام ثبت آگهی یا پس از آن دچار مشکل شد میتواند از طریق فرمی که در صفحه اول وبسایت قرار دارد یا از طریق ایمیل ثبت شده در صفحه “درباره ما” درخواست و مشکل احتمالی خود را بیان نماید تا از طریق پشتیبانان وبسایت در اسرع وقت به این مسئله رسیدگی شود.

چه کنیم که آگهی رایگان ما منجر به جذب مشتری و فروش گردد؟

انتشار آگهی رایگان در سایتهای ثبت آگهی رایگان اصولی دارد که رعایت آنها باعث می‌گردد آگهی دهنده فروش بهتری را تجربه نماید. اگر شما هم میخواهید از اصول اساسی ثبت آگهی رایگان مطلع شوید و بازخورد بهتری از این کار بگیرید با ما همراه باشید:

1- تصویر محصول یا خدمات یا کسب و کار خیلی مهم است.

هیچ شکی نیست که آگهی عکس دار به مراتب بیشتر از آگهی بدون عکس کلیک میخورد.
هنگامی که برند خود را به صورت آنلاین تبلیغ می کنید، همیشه محتوای خود را با تصاویر بصری همراه کنید که به بینندگان کمک می کند آنچه را که تبلیغ می کنید احساس کنند. به گزارش اسکای ورد در تاریخ 8 اسفند 1398، محتوایی که با تصویر ارائه می شود تا 94 درصد بیشتر از محتوایی که بدون تصویر ارائه می شود بازدید می‌گیرد.
برای این حرف 5 دلیل داریم که ثابت کنیم چرا آگهی با تصویر بهتر از آگهی بدون تصویر است.
دلیل اول) شناسایی آنها آسان است:
بسیار ساده است: ما به عنوان انسان عاشق دیدن تصاویر هستیم. مغز ما طوری طراحی شده است که جهان را به صورت بصری درک کند، و ما مشتاق ورودی بصری هستیم. تصاویر برای ما بسیار جذاب هستند زیرا ما بیشتر از هر حس یا توانایی دیگری از قدرت پردازش مغز خود را به بینایی اختصاص می دهیم. دیدن، 50% از منابع مغز ما را اشغال می‌کند. بینایی آنقدر شهودی است که ما ترجیح می‌دهیم به تصاویر نگاه کنیم تا متن. قطعاً این نکات را شما هم تأیید می‌کنید.
دلیل دوم) ما آنها را به طور شهودی درک می کنیم
ما به عنوان انسان، نه تنها از دیدن تصاویر خوشمان می‌آید، بلکه به طور شهودی در درک آنها نیز خوب هستیم. سرعتی که ما با آن یک تصویر را تجزیه و تحلیل می‌کنیم شگفت‌انگیز است و در واقع می‌توانیم حس یک صحنه بصری را به طرز شگفت انگیزی در یک دهم ثانیه درک کنیم، خیلی سریعتر از فهمیدن اصل هر متنی که می خوانیم.
موتورهای جستجو محتواهای همراه با تصاویر را ترجیح می دهند و ابتدا نتایجی را نشان می‌دهند که حاوی فایل‌های تصویری با کیفیت‌تر هستند. انتخاب عاقلانه تصویر به شما پاداش خواهد داد، زیرا کیفیت یک عکس به طور مثبت بر بینندگان تأثیر می‌گذارد و یک تصویر خوب می‌تواند محتوای متوسط را جبران کند و قضاوت کلی مخاطبان را نسبت به محصول مورد نظر بهبود بخشد.
دلیل سوم) تصاویر احساسات را برمی‌انگیزند:
تصاویر بیش از هر نوع محتوای دیگری می‌توانند احساسات را در ما برانگیزند. این احساسات درونی‌تر از آنهایی هستند که با خواندن یک داستان ایجاد می‌شوند و مردم بین این احساسات و محتوایی که آنها را برانگیخته است، ارتباط قوی برقرار می‌کنند. هنگام انتخاب تصویری که باید با محتوای آنلاین خود همراه شود، مطمئن شوید که تصاویری که انتخاب می‌کنید حسی از احساسات را القا می‌کنند. یک منظره دراماتیک می‌تواند چشم نواز باشد، اما یک منظره دراماتیک با خانواده‌ای دوست داشتنی در آن می‌تواند احساسی باشد. مهم است که تصویر پیامی را که می‌خواهید به آن منتقل کنید منعکس کند، اما همچنین باید به خوبی با زیبایی‌شناسی کلی آگهی شما ترکیب شود. بینندگان شما عکسی را که نامناسب به نظر می رسد، انتخاب نخواهند کرد.

دلیل چهارم) در خاطر (حافظه) هستند:
تصاویر با درک آسان و نیز با قدرتی که برانگیختن احساسات دارند میتوانند در ذهن ما بمانند. مزیت همراه کردن تصاویر با محتوای متنی به قدری قدرتمند است که همانطور که در این گزارش اشاره شده است، توانایی افراد برای به خاطر سپردن اطلاعات پس از سه روز از 10٪ در مورد متن به تنهایی به 65٪ در هنگام همراه شدن محتوا با یک تصویر افزایش می‌یابد. مزیت دیگر آن است که در آینده یافتن تصویر به لحاظ بصری آسان تر از یافتن متن است و این به مخاطب کمک میکند تا شما را راحت‌تر بیابد.

دلیل پنجم) تصاویر ایجاد تعامل میکنند
تصاویر جدای از جلب توجه، تحریک احساسات و به یاد ماندنی بودن، توانایی دیگری هم دارند. مردم فقط نمی‌خواهند به عکس‌ها نگاه کنند، بلکه می‌خواهند آن‌ها را به اشتراک بگذارند و سپس می‌خواهند تعداد بیشتری از آن‌ها را ببینند و در واقع محتوای دارای تصاویر تا 40 درصد بیشتر از محتوای بدون عکس به اشتراک گذاشته می‌شود.

2- تأثیر عنوان آگهی کمتر از تصویر نیست.

دیوید اگیلوی را شاید بشناسید. او نابغه ای بود در امر تبلیغ نویسی. او را پدر علم تبلیغ می‌نامند.
متخصصان این حوزه بسیار از او یادگرفته اند و بسیار از او تبعیت می‌نمایند و گفته هایش را سرلوحه کار خود قرار میدهند.
او میگوید: “وقتی یک آگهی می نویسم، نمی خواهم به من بگویید که آن را “خلاقانه” می‌بینید. می خواهم آنقدر برای شما جالب باشد که محصول را بخرید.”
منظور او این است وقتی حتی شما میدانید که این یک متن تبلیغاتی است ولی با خواندن آن مجاب شوید که محصول را بخرید.
در نقل قولی دیگر میگوید: ” وقتی تیتر یک تبلیغ را نوشتید 80 سنت از یک دلار خود را خرج کرده اید”
این بدان معناست که اگر بخواهیم تأثیر یک آگهی را بین عنوان و متن تقسیم بندی کنیم سهم 80درصدی به عنوان تبلیغ میرسد.
پس تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل.
روی عنوان آگهی خود خیلی تامل و تفکر کنید.
زمانی را که روی عنوان خود میگذارید حداقل 8 برابر زمانی باشد که روی متن آگهی خود میگذارید. حتی اگر شما در حال ثبت آگهی رایگان هستید.

3- ویژگی‌های محصولات یا خدمات را چگونه بنویسیم.

جزئیات، جزئیات، جزئیات
در نوشتن ویژگی محصولات یا همان متن آگهی، مهمترین مطلب همین است.
توجه به جزئیات و بیان همه آنها.
اصلی ترین موضوع را همان ابتدا بیان کنید و سپس به توضیح آن بپردازید. مزیت ها را بگویید. راههای ارتباطی را از قبیل تلفن تماس، ایمیل، آدرس را در آگهی قید کنید.
اگر وبسایت دارید حتما آنرا معرفی کنید.
خودتان و دیگر محصولات یا خدماتتان را کامل معرفی کنید. فکر کنید فیلد ثبت آگهی، وبسایت خودتان است. به هیچ عنوان از ثبت هیچ گزینه‌ای صرف نظر نکنید.
متن هرچه طولانی تر بهتر. از اینکه مخاطب متن را نخواند نترسید. اگر مشتری واقعی آگهی را ببیند آنرا تا آخر با دقتی بیشتر از شما خواهد خواند.

 

 

مزایای استفاده از سایت های ثبت اگهی رایگان و ثبت تبلیغات رایگان کشور

چرا باید از سایت های آگهی رایگان استفاده کنیم؟
سایت های ثبت آگهی معمولاً رایگان هستند مگر اینکه بخواهید از امکانات بیشتری مثل ویژه شدن یا ثبت راههای ارتباطی مثل وبسایت و … استفاده نمایید. میخواهیم درمورد این موضوع صحبت کنیم که چرا باید از این امکان استفاده کنیم؟
اگر خاطرتان باشد تا همین چند سال پیش صاحبان کسب و کارها برای ثبت آگهی تبلیغاتی خودشان دست به دامن روزنامه های ثبت آگهی می‌شدند و برای انتشار آگهی برای یک جامعه آماری در حد یک شهر هزینه قابل توجهی پرداخت میکردند. اما امروزه با کیفیتی بسیار بیشتر از روزنامه‌ها میتوان آگهی را بدون پرداخت حتی یک ریال در وبسایت های ثبت آگهی درج و منتشر نمود.
مزیت بعدی ثبت و درج تبلیغ در سایتهای اگهی رایگان، صرفه جویی در وقت و انرژی است. پخش تراکت را در نظر بگیرید که هنوز هم از طرف برخی از کسب و کارها مورد استفاده قرار میگیرد. زمان و انرژی و هزینه ای را که برای این کار صرف میشود مقایسه کنید با زمان، انرژث و هزینه ثبت آگهی رایگان در وبسایت آگهی.
مورد بعدی اینکه هر زمانیکه بخواهید میتوانید آگهی خود را از وبسایت حذف کنید. متن و تصویر و عنوان آن را تغییر دهید. به آن بیفزایید تا کلاً هر بلایی که دوست دارید بر سر آن بیاورید!!!

اگر به دنبال مشتری بیشتری هستی، می‌تونی کسب و کارت رو در بیزی تاپ ثبت کنی.
همین الان کسب و کارت رو ثبت کن تا از مزایای اگهی رایگان بهره‌مند بشی و فروش بیشتری رو تجربه کنی.

برای ثبت آگهی اینجا کلیک کن

متن مقاله را خواندید؟ با معایب و مزایای تبلیغ کردن در اینترنت آشنا شدید؟ متوجه شدید که آگهی رایگان چقدر می‌تواند در برند سازی، اعتمادسازی، افزایش مشتری، افزایش فروش و درآمدزایی به شما کمک کند؟ ما یک مقاله با بیش از 9000 کلمه برای شما آماده کردیم و به صورت کاملاً مستند و عقلانی به شما اثبات کردیم که ثبت آگهی رایگان در سایت های تبلیغاتی چه مزایایی دارند.
اگر شما هم میخواهید کسب و کار خود را به مخاطبان بیشتری معرفی کنید تا تعداد مشتریانتان افزایش یابد و در نتیجه فروش محصولات و خدماتتان بالاتر برود، همین حالا برای ثبت آگهی رایگان در وب‌سایت بیزی تاپ اقدام کنید .

برای ثبت آگهی رایگان در بیزی تاپ اینجا کلیک کنید.
فروشنده کالای فیزیکی هستید یا خدمات ارائه می‌دهید. حسابدار هستید یا پزشک، کارخانه دار هستید و محصول خاصی را تولید میکنید یا فروشگاه اینترنتی دارید و نیاز به جذب مخاطب بیشتری دارید.
برای ثبت آگهی در بیزی تاپ هیچ تفاوتی نمیکند که شغل شما کدامیک از موارد بالا باشد. به راحتی خوردن آب و در کمتر از چند دقیقه آگهی خود را بدون نیاز به عضویت در سایت و بدون ثبت نام، در سامانه دایرکتوری تبلیغاتی بیزی تاپ ثبت و درج و منتشر نمایید.
لینک ثبت آگهی رایگان در بیزی تاپ
اگر میخواهید آگهی شما بیشتر و بهتر دیده شود بهتر است آگهی خود را ویژه کنید.
ثبت آگهی ویژه تبعات مثبت و ویژه ای برای شما خواهد داشت و شما را حرفه ای تر نشان خواهد داد. مزایای ثبت آگهی ویژه به شرح زیر است:
1. نمایش در صفحه اول سایت
2. اعتمادسازی بیشتر ( مردم به کسی که برای کسب و کار خود هزینه کند بیشتر اعتماد می کنند).
3. در موتورهای جستجو خصوصاً گوگل سریعتر ایندکس می‌شوید و در نتایج بالاتری قرار می‌گیرید.

 

کمک به همکاران فعال در حوزه وبسایت ثبت آگهی رایگان

در انتهای این مقاله بر آن شدیم تا کمکی هم به تولید کنندگان محتوا نماییم و چراغی را پیش روی ایشان روشن کنیم تا بتوانند با دید بازتتری مقالات خود را تهیه نمایند. قطعاً کلمات کلیدی نقش مهمی در تولید محتوا دارد.

روال کار به این صورت است که باید کلمه کلیدی را انتخاب شده و در موردش تحقی شود و برآیند تحقیق نوشته شده و در وبسایت ها به عنوان مقاله منتشر گردد.

همکارانی که در حوزه آگهی رایگان و تبلیغات فعالیت میکنند و نیاز به کلمات کلیدی پر جستجو در گوگل دارند میتوانند از عباراتی که در زیر لیست شده استفاده نمایند.

کلماتی که معمولاً مردم برای ثبت و یا نمایش آگهی در گوگل جستجو میکند از قرار زیر است. ( این لیست مربوط به شهریور ماه 1402 است.)
سایتهای تبلیغاتی رایگان پربازدید، سایتهای تبلیغاتی رایگان پربیننده، تبلیغات رایگان تهران، تبلیغ کسب و کار رایگان، 90 سایت تبلیغاتی رایگان، آگهی، ثبت آگهی رایگان در گوگل، آگهی روز، آگهی رایگان، آگهی استخدام، آگهی فروش رایگان، ثبت آگهی رایگان، آگهی رایگان نیاز روز، آگهی، صد سایت آگهی رایگان، سایت های برتر آگهی رایگان، آگهی رایگان سریع، آگهی رایگان همشهری، آگهی دیوار، آگهی شیپور، تبلیغات رایگان کسب و کار، انتشار آگهی رایگان، اگهی رایگان در سراسر ایران، ثبت آگهی رایگان در اینترنت، روش ثبت آگهی در گوگل، محل تبلیغات رایگان، آگهی‌های رایگان، آگهی رایگان خودرو، آگهی رایگان خرید خودرو، آگهی رایگان فروش خودرو، آگهی رایگان دست دوم، آگهی رایگان اجاره آپارتمان، آگهی رایگان فروش آپارتمان، آگهی رایگان خرید آپارتمان، آگهی رایگان ، آگهی رایگان همشهری ، سایت آگهی رایگان ، سایت آگهی، ثبت آگهی ، تبلیغات رایگان ، تبلیغات اینترنتی ، تبلیغات در اینترنت، آگهی خودرو باما، آگهی خودرو دیوار، باما خودرو، سایت خرید و فروش خودرو با درج قیمت، خرید و فروش خودرو دست دوم، بهترین سایت آگهی املاک، سایتهای آگهی املاک، سایت رایگان آگهی املاک، ثبت آگهی ملک، ویرایش آگهی من در شیپور، ثبت آگهی در شیپور، آگهی فروش رایگان، ثبت آگهی رایگان جدید، درج آگهی کاملا رایگان، درج آگهی استخدام رایگان، آگهی استخدام، آگهی استخدام جدید، آگهی استخدام رایگان، تبلیغات کارهای خدماتی، بهترین سایت تبلیغ کسب و کار، راههای تبلیغات رایگان، تبلیغات موثر در کسب و کار،
و البته کلی کلمه کلیدی دیگر

امیدوارم این مقاله که روزهای متمادی و زیادی برای تحقیق و نوشتن آن صرف شده مورد توجه شما قرار گرفته باشد و بر معلومات شما افزوده باشد.
به امید روزی که همه مردم ایران به استقلال مالی برسند و به امید ظهور منجی عالم هستی یوسف آل رسول(ص).

 

 

 


در گوگل ما را با نام بیزی تاپ جستجو کنید.
بیزی تاپ | ثبت آگهی رایگان در سراسر ایران – ثبت رایگان مشاغل برای تبلیغ و معرفی

ارادتمند شما

همه بچه‌های تیم بیزی تاپ