خانه رباتیک ایران (ساری)

خانه رباتیک ایران (ساری)

ساری ، خیابان مهدیه، نبش بهمن شرقی

نابغه شدن آرزو نیست

مختصری درباره خانه رباتیک ایران (ساری)

کد آگهی : 68793

خانه رباتیک ایران در ساری، آموزشگاهی که علاوه بر برگزاری دوره‌های رباتیک، الکترونیک، برنامه‌نویسی، و تعمیرات موبایل و برد لوازم خانگی، به عنوان یک فضای پرورش دانش و مهارت‌های نوین شناخته می‌شود.

دوره‌های رباتیک این مرکز، به روشی کاملاً متفاوت بدون استفاده از پک‌های آماده برگزار می‌شود؛ در اینجا، کارآموزان با گام به گام آموزش الکترونیک و برنامه‌نویسی، خود را برای ساخت ربات از ابتدا تا انتها آماده می‌کنند. این دوره‌ها به هدف آماده‌سازی دانش‌آموزان و دانشجویان برای ورود به صنعت و بازار کار طراحی شده‌اند؛ به دلیل یادگیری علوم الکترونیک، برنامه‌نویسی، و مکانیک، فراگیران قادر به کسب آینده شغلی پرافتخاری می‌شوند.

همچنین، دوره‌های آموزشی برنامه‌نویسی پایتون، سی شارپ و طراحی وب در این مرکز به صورت کاملاً عملی و پروژه‌محور برگزار می‌شود، تا دانشجویان با بکارگیری مفاهیم بهتر و اعمال عملیات در پروژه‌های واقعی، به مهارت‌های لازم برای ورود به بازار کار برسند.

در ضمن، دوره‌های آموزشی تعمیرات موبایل (تلفن همراه) و تعمیرات بورد لوازم خانگی، تحت نظر اساتید با تجربه و به صورت کاملاً عملی و با تمرکز بر مهارت‌های مورد نیاز در بازار کار، در شعبه ساری این مرکز برگزار می‌شود.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

اطلاعات تماس ما


  • تلفن تماس: 09117129864
  • نشانی: ساری ، خیابان مهدیه، نبش بهمن شرقی

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران